دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 18 دانشجو
محمدرضا منفرد اصطهباناتی
1 ساعت پیش
عالی ومفید
پرهام تقی پور اعظم
3 ساعت پیش
باتشکر
سعید باقری
18 ساعت پیش
خیلی عالی بود . معلم خیلی روان و راحت توضیح میدهد و بچه ها خیلی دوستش دارند.
دانشجوی دوره
1 روز پیش
خیلی دوستداشتنی بود ممنونم پسرم خوشش اومده
دانشجوی دوره
1 روز پیش
عالی
نگین حسینی
4 روز پیش
عالیه

