امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 20 امتیاز
9نظر2 روز پیش
سپاس
حمیرا هزاوه
2 سال پیش
باسلام لطفا برای افراد مبتدی توضیح دهید که چگونه میتوانند وارد بازاری شوند که پولشان را خودشان مدیریت کنند آیا نوسان گیری از صندوقها ممکن است؟ مگر نه اینکه صندوقها گرداننده دارند؟
دانشجوی دوره
7 روز پیش
عالی بود
حسن اسبهاری
2 سال پیش
به طور کلی خوب بود و به نکات خوبی اشاره کرده بودند.افراد مبتدی باید ابتدا پیشنیاز ها را یاد بگیردند مثل تحلیل تکنیکال
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
تا حدی نحوه کار با سایت TSETMC رو یادمیگیرید و کار با اندیکاتور های EMA , MACD, Fibo در حد کاملا مبتدی و بدون بیان منطق استفاده. به نظرم مدرس به لحاظ تئوریک قوی هستند اما در انتقال مفاهیم جای پیشرفت زیادی هست. در مجموع برای سطح مبتدی شاید خوب باشه، اما متوسط و حرفه ای به هیچ عنوان.
دانشجوی دوره
21 روز پیش
به صورت تئوری بد نبود ولی نکات باید رو لایو بازار استفاده میکردند که قشنگ تر جا بیوفته
محمد ایمان حاجی زاده
1 ماه پیش
بسیار نامفهوم--خواهشا اگه قراره دوره ای بفروشید زبانتون ساده تر-کلام اهسته تر و این و در نطر بگیرید اون بده خدایی که هزینه کرده هیچ اطلاهی نداره شما از صفر پریدین صد--دریک کلام خواهشا نخرید که پشیمون میشید
دانشجوی دوره
1 سال پیش
حیف پول!! بسیار ضعیف است
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار ضعیف است.
آرش رفیعی بروجنی










