×
ribbon

وبینار مسیر شغلی برنامه‌نویسی با آرش خان‌گلدی (توسعه‌دهنده ارشد اسپاتیفای)

برنامه نویسی شامل محدوده فعالیت‌های گسترده‌ای می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشتن نرم‌افزار کامپیوتری با زبان‌های مختلفی مانند C، Java، Python و غیره، طراحی و توسعه صفحات وب، طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
آرش خان‌گلدی
آرش خان‌گلدی
2.7 (6 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:59 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره وبینار مسیر شغلی برنامه‌نویسی با آرش خان‌گلدی (توسعه‌دهنده ارشد اسپاتیفای)

وبینار مسیر شغلی برنامه‌نویسی با آرش خان‌گلدی (توسعه‌دهنده ارشد اسپاتیفای)
  وبینار مسیر شغلی برنامه‌نویسی با آرش خان‌گلدی (توسعه‌دهنده ارشد اسپاتیفای)
"59:15  

درباره دوره

برنامه نویسی شامل محدوده فعالیت‌های گسترده‌ای می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشتن نرم‌افزار کامپیوتری با زبان‌های مختلفی مانند C، Java، Python و غیره، طراحی و توسعه صفحات وب، طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، به‌روزرسانی و توسعه برنامه‌های موجود، تست برنامه‌ها و پیدا کردن ایرادات احتمالی و برطرف کردن آن و غیره اشاره کرد. علاوه‌براین، امروزه برنامه نویسی تبدیل به جزء جدایی‌ناپذیر تمامی صنایع از جمله پزشکی، مدیریت، حسابداری، حمل‌ونقل، آموزش، سرگرمی و غیره شده‌است و عملاً تصور عدم ‌به ‌کارگیری نرم‌افزارهای کامپیوتری در تمامی بخش‌های مرتبط با زندگی روزمره غیرممکن است. با این حال، هنوز هم بسیاری از افراد مبتدی یا مجرب در برنامه‌نویسی وجود دارند که ایده‌ای از فرصت‌های بی‌شمار موجود در این صنعت ندارند. همه‌روزه، فناوری‌های جدیدی پا به عرصه وجود می‌گذارند یا چیزهای جدیدی معرفی می‌شوند تا تجربه زندگی را برای ما بهتر و ساده‌تر کنند. در واقع، دنیای برنامه‌نویسی انتها نخواهد داشت و روزبه‌روز سرعت کاربرد و موارد استفاده آن به‌صورت سرسام‌آوری در حال افزایش است.

با کمی جستجو در سایت‌های کاریابی متوجه خواهید شد که موقعیت‌های شغلی بسیاری برای برنامه ‌نویسی در مقیاس داخلی و بین‌المللی وجود دارد و این روند درخواست برای نیروی مجرب برنامه ‌نویس، روزبه‌روز در حال افزایش است. بر اساس آمارهای منتشرشده، حداقل درآمد یک برنامه‌نویس در محدوده 80 هزار دلار امریکا در سال است. با این حال، مسیر شغلی برنامه ‌نویسی هنوز برای افراد بسیاری مبهم است و درباره آن اطلاعات چندانی ندارند. اگرچه در میان کارفرمایان، افراد معدودی وجود دارند که معیار انتخاب کارجو را مدرک تحصیلی افراد قرار می‌دهند، اما اغلب کارفرمایان معیار انتخاب نیروی انسانی خود در موضوع برنامه‌نویسی را تجربه و مهارت کارجو قرار داده‌اند. خوشبختانه، برنامه‌نویسی از آن دست مهارت‌هایی است که به شرط علاقه، می‌توان به‌صورت خودخوان آن را فرا گرفت و به‌سادگی در آن پیشرفت کرد. منابع بسیار زیادی از آموزش‌های زبان‌های برنامه ‌نویسی از مبتدی تا پیشرفته در فضای اینترنت موجود است که شما را برای ورود به بازار کار و یافتن شغل ایده‌آل کمک خواهند کرد. اما سوال اساسی آن‌جایی مطرح می‌شود که در میان این خیل عظیم محتواهای آموزشی متنوع با روش‌های آموزشی متفاوت و در زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، کدام را باید انتخاب کرد؟ از چه روشی برای آموزش باید بهره برد؟ کدام منبع آموزش برنامه‌نویسی را باید انتخاب کنم؟ و غیره.

ما در وبینار مسیر شغلی برنامه‌نویسی، علاوه بر سوالات شایع مطرح‌شده به سوالات دیگری نیز پاسخ داده‌ایم. سوالاتی که در این وبینار به آن پاسخ داده شده است، عبارتند از:

  • مسیر شغلی یک برنامه‌ نویس چیست؟
  • گزینه‌های شغلی پیش‌روی یک برنامه‌ نویس چیست؟
  • کدام مسیر شغلی برنامه‌ نویسی بهتر است؟
  • درآمد یک برنامه‌ نویس چقدر است؟
  • کدام زبان برنامه‌ نویسی برای شروع بهتر است؟
  • چگونه برنامه‌‌ نویسی را یاد بگیرم؟
  • برای آموزش برنامه‌ نویسی از کدام منابع استفاده کنم؟
  • آینده برای یک برنامه‌ن ویس چگونه خواهد بود؟
  • اپلای و مهاجرت از طریق شغل برنامه‌ نویسی چگونه است؟

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher آرش خان‌گلدی

آرش خان‌گلدی، فارغ‌التحصیل رشته علوم کامپیوتر دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی و برنامه نویس‌ارشد در شرکت اسپاتیفای است. او از سال ۱۳۸۹ به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار مشغول به کار بوده و سابقه فعالیت در شرکت‌های مختلفی از جمله "نواک" را دارد. وی از سال ۱۳۹۵ به شرکت اسپاتیفای ملحق شد و به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار در بخش‌های این شرکت مشغول به کار است.

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
1401-12-29
کیفیت صدا و تصویر واقعا فاجعست. مهندس خان‌گلدی عزیز دیتای خیلی‌خوبی به اشتراک گذاشتن ولی متاسفانه بخاطر عدم وضوح صدا قسمت زیادی ازش قابل فهم نیست. با این وجود حداقل برای من کاربردی و ارزشمند بود. در کل اگر در ابتدای راه برنامه نویسی هستید یا میخواین تجربه یه برنامه نویس حرفه‌ای رو از زبون خودشون بشنوید مطمئنا با دیدن وبینار ضرر نمی‌کنید.
1401-01-04
اطلاعات خوبی رو در اختیار گذاشتن. قسمت پرسش و پاسخ به دلیل کیفیت صدا بازدهی کمتری داشت اما اون هم مثل قسمت اول مفید بود. سپاسگذار
1402-06-17
کیفیت صدا افتضاح بود
1399-10-07
صداش واضح نیست جلساتی هم من به جز اون مقدماتی ندیدم کاش ثبت نام نمی کردم
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم.
امیررضا نصری رازین 1399-11-12
مطالب خیلی ساده گفته شد که به یک جستجو ساده می شد پیدا کرد و بیشتر حالت یک بیوگرافی گفتن بود سخنران خیلی از پاسخ دادن طفره می رفت و به اصلاح سعی میکرد بپیچونه البته هرکسی مختار هست که آموخته ها و تجارب خودش رو در اختیار دیرگان بگذارد یا نگذارد ولی وقتی شخصی در مقام مشاوره و راهنمایی در میاد نباید طفره بره
مکتب‌خونه
امیررضا عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم موارد مطرح شده به بخش مربوطه ارسال شد.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:59 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)