وبینار رایگان مسیر شغلی فرانت‌اند

poster
پیش‌نمایش دوره

در این وبینار که در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شده‌است، استاد احسان گازار به صورت مختصر در رابطه با مسیر شغلی و دنیای حرفه‌ای فرانت‌اند که امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل به حساب می‌آید، صحبت می‌کنند ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.8 (6 رای)
سطح: مقدماتی
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:27 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با مسیرهای یادگیری فرانت‌اند

 آشنایی با مسیرهای کاری مختلف فرانت‌اند

 آشنایی با مهارت‌های لازم برای بازار کار فرانت‌اند

 آشنایی با مباحث و موضوعات روز حوزه فرانت‌اند

سرفصل‌های دوره وبینار رایگان مسیر شغلی فرانت‌اند

مسیر شغلی فرانت‌اند

درباره دوره

در این وبینار که در پلتفرم اسکای‌روم برگزار شده‌است، استاد احسان گازار به صورت مختصر در رابطه با مسیر شغلی و دنیای حرفه‌ای فرانت‌اند که امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل به حساب می‌آید، صحبت می‌کنند و به سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

هدف این برنامه آشنا کردن دانشجویان با مسیر شغلی و حرفه‌ای فرانت‌اند است تا بتوانند با شناخت بیشتری قدم در این راه بگذارند و این مسیر شغلی را انتخاب کنند.  

ما در مکتب‌خونه برای شما عزیزان مسیر یادگیری این حرفه را نیز طراحی کرده‌ایم. با کلیک برروی لینک زیر می توانید دوره‌هایی که برای دستیابی به این مسیر شغلی برایتان مفید است را مشاهده نمایید. به مسیر یادگیری فرانت‌اند سر بزنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher احسان گازار

احسان گازار برنامه‌نویسی را از ۱۷ سالگی با QBasic شروع کرد و سپس زبان C و C++ را آموخت. از همان ابتدا علاقه‌ی زیادی به برنامه‌نویسی وب داشت. از همین رو چندین سایت برای سرگرمی با HTML، CSS و JavaScript طراحی کرد.

احسان گازار فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار از دانشگاه خواجه‌نصیر است اما به دلیل علاقه زیاد او به برنامه‌نویسی وب، برنامه‌نویسی JavaScript را ادامه داد و تبدیل به Full Stack JavaScript Developer شد.

وی از سال 90 در ایران در شرکت‌های معتبری مانند نت برگ به‌عنوان Back End Developer فعالیت داشته و از سال 95 تا سال 98 در سیدنی استرالیا به‌عنوان Full Stack JavaScript Developer مشغول به کار بود و از سال 98 در ملبورن استرالیا به‌عنوان مهندس نرم‌افزار مشغول به کار است و درحال حاضر به عنوان مدیر تیم برنامه نویسی فعالیت می‌کند. ایشان همیشه به آموزش علاقه‌‌مند بوده و دوره‌های مختلفی در زمینه Front End و سایر موضوعات برنامه‌نویسی تدریس کرده است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
پوریا رمضانی 1402-08-19
مفید
امید حسن پور 1402-05-11
خیلی ممنون استاد، خیلی خوب مسائل رو باز کردید برای منی تازه آموزش های html و css رو دیدم خیلی خوب بود و قطعا الان دید بهتری دارم.
واحد حسابداری 1402-05-09
خیلی از سوالاتی که درباره ورود به دنیای برنامه نویسی داشتم داده شد. خیلی واقع بینانه درباره چالش های کلی این رشته صحبت شد. در کل راضی بودم از این وبینار و ممنونم از اقای گازار به خاطر توضیحات جامعشون

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:27 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)