دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
دانشجوی دوره
7 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
دورهای بسیار منسجم و خوب همراه با فن بیان شیوا. واقعا لذت بردم از این دوره و خیلی راضیم حتما پیشنهاد میکنم بهتون آرزوی موفقیت برای تمام فرزندان ایران
سمیرا رادمنش
2 ماه پیش
سلام به نظرم دوره خیلی خوبی بود . در عنوان دوره درج شده بود مقدماتی برای یک دوره مقدماتی خیلی خوب بود امیدوارم مدرس ادامه دوره رو هم ضبط کنند من دوتا از فرزندانم استفاده کردن تو این دوره تعطیلات و خیلی کنجکاو شدن برای ادامه مسیر وعلاقمند تر شدن . بازم ممنونم از مدرس.
محمد راستگو
5 ماه پیش
عالی بود
فاطمه جلوداریان
6 روز پیش
کاربردی نبود
سینا حجازی
2 ماه پیش
خیلی دوره پراکنده و بدون انسجامی بود. مدرس هم تسلط کامل نداشت و بعضی مفاهیم رو درست توضیح نمیداد و مباحثی برای تدریس انتخاب شده بود که کمک خاصی به کودک نمیکرد

