دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
عسل امیرخانی
5 ماه پیش
چون که مکتب پلاس داشتم با خیال راحت هر دوره ای که مرتبط با زبان بود رو ثبت نام کردم و تا آخر دیدم، این دوره گرامر نبود بلکه یک سری دیکورس مارکرها و لینکرها برای بسط صحبت خصوصا برای آزمون هایی مثل آیلتس بود...راضی بودم
محمد اسکندری
1 سال پیش
دورۀ بسیار جالبی بود. نسبت به هزینهای که میکنید، خیلی بیشتر یاد میگیرید. البته بیشتر به درد افرادی میخوره که زبان رو به صورت خودخوان آموزش میبینن. انجام تمرینات دوره از نان شب واجبتره. در غیر اینصورت چندان چیزیرعایدتان نمیشود! در عین کوتاهی بسیار پر بار بود و مسیر رو بهتون میده.فقط انتظار یادگیری گرامر نداشته باشید! دوره آموزش ساختارهای کاربردی برای پاسخ دهی به سوالات و ساپورت ایده هاتون هست.
نسیم رحیمی فارسی
1 سال پیش
دوره خوبی هست ولی به نظرم دوره گرامر نیست بیشتر آموزش ساختار هست.اگر برای هر اسکیل اسپکینگ و رایتینگ در ویدئو جداگانه ساختار آموزش میدادن بهتر بود.











