امتیاز و نظرات کاربران
4.6
از مجموع 12 امتیاز
9نظر2 روز پیش
خیلی خوب بود واقعا از اصطلاح های کاربردی استفاده شد توش و خیلی عالی بود در کل
دانشجوی دوره
3 روز پیش
روش تدریس خیلی جالب بود.. به روز و جذاب پر از نکته ی کاربردی، کوییزها ولی یکم سخت بودن..
دانشجوی دوره
4 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
4 روز پیش
خیلی عالی و خلاقانه بود خدا قوت به استاد عزیز منتظر دوره های جدید هستیم👏👏
دانشجوی دوره
16 روز پیش
عالی
ثمین حسن زاده
14 روز پیش
بسیار عالی بود خدا قوت
مینا دوستی
22 روز پیش
عالی بود
ویدا یگانه
24 روز پیش
تدریس به شدت زیبا و پر نکته ای بود مرسی از استاد گرامی، منتظر دوره های بیشتری از استاد گلرخی هستیم🌷
پرنیا قربانی
29 روز پیش
دوره ی خوبیه،ممنون از مدرس عزیز که با حوصله به نکات ریز و کاربردی اشاره میکنن.
دانشجوی دوره





