دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 38 دانشجو
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
bonito
احمد احمدی
NaN سال پیش
بسیار عالی بود
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
عالی
دانشجوی دوره
NaN سال پیش
خدا هزار هزار بار به دکتر مشفق عزیز برکت بده و بسیار سپاسگزار از گروه مکتب خونه -بسیار بسیار عالی
سید امیر رضا طالقانی
NaN سال پیش
اگه یکم فیلم برداری بهتر بود عالی میشد
فاطمه حسینی
NaN سال پیش
دوستان ویدئو ها توسط یک فیلم بردار به خصوص ضبط نمیشن . دوربین توسط دانشجو ها اورده میشه و فیلم برداری میشه از مطالب کلاس . اگر بخوان دوربین رو جابه جا کنند هم حواس خود دانشجو ها سر کلاس پرت میشه، هم خود کسی که دوربین رو میاره از درس چیزی متوجه نمیشه . بنابر این خیلی به کیفیت فیلم برداری خرده نگیرید.












