دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
محمدانور ادیب حسامی
4 سال پیش
سلام خیلی عالی بود و موارد خوبی در این دوره بیان شد که در اورگنایز جلسه می تونن خیلی کمک بکنند، پیشنهاد می کنم هر چند ربطی به محتوی این دوره نداره اما اگر امکان داره که تمپلت های جهت پاسخ آماده می کردند که در سوالهای مختلف می شد از آنها استفاده بکنیم. با تشکر از استاد دوره
ستایش محمدی
3 ماه پیش
دوره ی مفیدی بود . به صورت کلی برای کسی که هیچ اطلاعاتی از روند مصاحبه آنلاین نداره خوبه . اما خیلی جامع و کلی بود . انتظار می رفت وقتی دوره ی جداگانه ای تعبیه شده ، تخصصی تر باشه .
مصطفی عموئی
4 سال پیش
با سلام و احترام خیلی ممنون از دورهی خوبتون. فقط اگر لینک دانلود را هم قرار بدهید، خیلی بهتر است. خدانگهدار











