دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 6 دانشجو
آوا خسروی
3 ماه پیش
عالی ترین دوره اتوکد ممنون از استاد
مسعود خزاعی
9 ماه پیش
عالی
دانشجوی دوره
24 روز پیش
نه محتوای آموزش کامل و حرفه ای بود نه فن بیان استاد خوب بود تازه پلن هایی هم که ترسیم میکردند اکثرا ناقص بودند و به همین دلیل اصلا پیشنهاد نمیدم


















