دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 4 دانشجو
دانشجوی دوره
3 سال پیش
خیلی خوب و از پایه آموزش داده شده
دانشجوی دوره
5 سال پیش
اموزش عالی هستش ولی نسخه اموزش داده نسخه 5 این نرم افزار هستش و حتی اون زمان ادوبی این نرم افزار رو نخریده بود و کلی تغییر کرده بخصوص نسخه های جدید و فقط یا بیشتر بدرد اموزش و مفاهیم پایه میخوره که از این حیث عالیه
ابراهیم صداقت ثمرحسینی
3 سال پیش
نسخه آموزش داده شده بسیار قدیمی و بی کاربرد میباشد.









