دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 2 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
جا داشت توضیحات بیشتری داده شود و حتی تایم دوره بیشتر باشد، تولکیت modbus در شرایطی که اینترنت ملی است قابل نصب نیست ، باید فایل نصبی همراه دوره ارائه میشد
رضا شکراللهی
4 ماه پیش
به نظرم خوب بود ولی جا داشت که بیشتر وقت بزارن برای بخش های مختلف به نظرم خیلی زود عبور میکردن یعنی همین مطالب رو جا داشت تو 10 ساعت دقیق جا بندازن









