دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
دانشجوی دوره
1 سال پیش
باسلام، دوره بسیار مفید بودم، در زندگی ام واقعا کاربردی و عالی بود کاش همه دوره ها آنقدر عملی و خوب باشد
دانشجوی دوره
1 سال پیش
ددره کاربردی و مفید بود
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار مفید بود.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
برای من بسیار مفید و کاربردی بود توانستم به سوالات فرزندم جواب دهم ممنون از دوره بی نظیرتون
دانشجوی دوره
1 سال پیش
عالی بود، مثالهای کاربردی زدند.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
خیلی خوب بود، نکات مهمی گفتند که در سایر دورههای مشابه نشنیده بودم.










