دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 11 دانشجو
محمد رضا علی آبادی
2 سال پیش
دوره مبتدی و بسیار عالی هستش که برای شروع خوبه. بنظرم اگه همراه با git کدهای هر بخش بود یادگیری بهتر و سریعتر می بود. امیدوارم دوره های پیشرفته تری هم استاد تدریس کنن
محمد محمودی
1 سال پیش
دوره بسیار خوبی بود اما متاسفانه کیفیت صدای ویدیوها به شدت مشکل داره و نمیشه روی مطالب تمرکز کرد.
محمد میرزائی
29 روز پیش
با سلام و تشکر از مدرس و مکتبخونه برای دورره فقط صدای مدرس خیلی کم بود و همجنین نویز داشت :(
مهدی کوهی زینجناب
1 سال پیش
صدا استاد خیلی بی انرژی و بی حال و خیلی سریع برای خودش توضیح میده پیشنهاد میکنم اصلا دوره رو بیخیال شین













