دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
سعید انصاری
1 سال پیش
سلام.دوره خوبی و کاملی بود. به نظرم اگر دوباره ضبط میشد که یک کیفیت صدا به همراه کیفیت تصویر و محیطی پاورشل به روز می شد خیلی عالی تر هم میشد. کاشکی استادپاورشل پیشرفته رو ضبط کنن و قرار بدنکه ماهم استفاده کنیم.
مهدی شایسته
2 سال پیش
خیلی خوب بود. استاد بی صبرانه منتظر دوره پیشرفته هستیم.
حسام وکیل
2 سال پیش
با سلام من تا فصل درس ها رو دیدم. به نظرم استاد مسلط هستن و روند آموزش هم روند کارا و موثری برای من بوده سپاسگزارم
امیرمهدی مومنی پور
2 سال پیش
باسلام دوره خوبی است ولی کیفیت صدا خوب نیست و صدای استاد ضعیفه. با تشکر
رضا دیهول
2 سال پیش
با تشکر از مهندس صلاحی بابت این دوره خوب که عالی بود به نظرم تنها نقطه ضعفش کوئیزها و پروژها بود میتونست چالشیتر باشه یعنی اینکه دانشجو مجبور به سرچ بیشتری در اینترنت بکنه و مباحث بیشتری که مدرس پوشش نداده بود از طریق کوئیز و پروژه پوشش بده.
احسان فیاضیان
1 ماه پیش
دوره خوبی بود برای شروع و آشنایی با محیط پاورشل مناسب بود کاملا










