دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
آقای علی جاویدیان
1 روز پیش
کاربردی بود
آقای فرشید رشادی
7 روز پیش
عالی
آقای محمد جواد میرزایی
7 روز پیش
عالی
آرس یقیاییان
9 ماه پیش
با تشکر از جناب صادقیان بنده به عنوان کسی که اکثر دوره های مربوط به استارتاپ های مکتب خونه و سایر پلتفرم های ایرانی را دیدم و خودم هم اندک تجربه ای در این زمینه دارم به جرات میتوانم بگم که مفید ترین دوره ای بود که دیدم .
آقای سالار محمودی البلاغ
3 روز پیش
مفید بود
المیرا فیاضی
1 ماه پیش
دوره نسبتا خوبی بود و برای شروع پیشنهاد میشه خیلی عمیق نیست ولی در عین حال مطاب مفید داره یه مقدار صدا مدرس کم هستش و بعضی قسمت ها اذیت کننده میشه که من با ایرپاد گوش داد اوکی تر بود









