دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
امیر دشتی مطلق
6 روز پیش
عالی بود
دریا معرفت راد
9 روز پیش
ممنون
الهه رحیمی پور شیجانی
1 ماه پیش
کاربردی بود متشکرم
یاسر فیروزی
2 سال پیش
عالی
حمید فرقانی
1 سال پیش
سلام.به نظر من برای خارج شدن از حالت یکنواختی دوره و درک بیشترمطالب آموزشی بهتر بود استاد ویدئو ها را با ارتباط گیری با شرکت کننده و نشان دادن تصویری از خود ارائه می داد.
ایمان شعبانی
2 ماه پیش
ارزش دوره بودن نداشت بیشتر شبیه روخوانی از روی یک متن و خلاصه سازی موضوع وسواس بود طرز بیان اصلا مناسب نبود پاوپورینت های تهیه شده که بیشتر برای ارائه یک موضوع جانبی سر یک کلاس به نظر میومد، پر از غلط های املایی و از نظر گرافیکی و ساخت بسیار سطح پایین بود خود مطلب: خلاصه و مفید در حد آشنایی










