دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 26 دانشجو
محسن خیری مهربانی
1 سال پیش
دوره بسیار خوبیه فقط حیف که کامل نیست و فایل های اکسلش در دسترس نیست
مریم رئوفی
1 سال پیش
خوب بود
نادر وکیلی
2 سال پیش
Thank you for sharing such impactful and productive key points. Keep up with your great service
امید حسین داودی
3 سال پیش
دوستان عزیز اگر از هندزفری استفاده کنید صدا گوشی سمت چپ بیشتر هست و کاملا واضح
فرشاد دوویسی
3 سال پیش
از آموزش استاد رستمی ونکات کاربردی بسیار متشکرم
وحید رستمی بانی
5 سال پیش
سپاس از بیان نظرات ارزشمندتان مطمئن باشید در کلاس های آتی مواردی که گفته بودید را رفع خواهیم کرد تا بتوانیم نظرات شما را جلب کنیم.






