دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 29 دانشجو
دانشجوی دوره
2 سال پیش
عالی بود از مطالب ایشون در پژوهشسرا خیلی استفاده بردم وفیلم جلسات رو برا دانش آموزانم گذاشتم
دانشجوی دوره
2 سال پیش
عالی ،مطالب خیلی خوبی و متفاوتی نسبت به سایرآموزش ها بود ، تدریس و نحوه ادیت فیلم فوق العاده بود
مهدی شفیعی
3 سال پیش
دوره ی بسیار عالی هستش ولی من می خوام یه محصول نانو تولید کنم توی هیچ دوره ای بهش نرسیدم اگه جای خوب سراغ دارید راهنمایی کنید
زهرا گوارا
3 سال پیش
چقدر خوب ک به نکات به اندازه اشاره شده بود. نه اونقدری کم ک ناقص باشه و ن اونقدری زیاد که گیج کننده و نا مفهوم باشه. واقعا تدریس زیبایی بود بخصوص که نکات مهم روی ویدیو ادیت خورده بودن عالی بود. خیلی ممنون از مدرس و تیم سازنده ی دوره
دانشجوی دوره
4 سال پیش
بسیار عالی ۵
شهرام جعفری قرباغستانی
4 سال پیش
بسیار عالی بود









