دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 19 دانشجو
دانشجوی دوره
4 ماه پیش
بهترین دوره برای دانشگاه تهران
دانشجوی دوره
1 سال پیش
استاد صمدزاد عالی هستند. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که خود بیر و جانسون هم نمیتونن به این زیبایی و با این تسلط درس رو ارائه بدند. امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.
دانشجوی دوره
2 سال پیش
سلام. این دوره کل مباحثی که تو مقاومت 2 مورد مطالعه هست رو پوشش میده؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
دانشجوی دوره
2 سال پیش
از خداوند متعال برای این استاد بزرگوار تندرستی روزافزون خواستارم. تاکنون با این مطالب به این صورتی که استاد بیان می کنند آشنا نشده بودم. واقعا تدریس ایشان فوق العاده بود
مهرداد کهریزی
3 سال پیش
تدریس استاد فوق العاده است . بی نظیر ه
دانشجوی دوره
3 سال پیش
بسیار عالی.در برابر چنین استادی باید سر تعظیم فرود آورد.









