دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
دانشجوی دوره
14 روز پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
29 روز پیش
خیلی عالی هست
مریم ملکی
2 سال پیش
ممنون از مکتب خونه ایهای عزیز بابت سایت پر ارزشی که اداره میکنند. من نقاشی تک ضربه ای یا وان استروک کار میکردم دنبال آموزشهایی از این نوع نقاشی بودم که از این پیج به صورت رایگان یکسری آموزش های خیلی خوب گرفتم و تا حدود زیادی تونستم اشکالاتم رو به کمک این آموزش رفع.کنم.
فاطمه عرفان آرانی
2 سال پیش
سلام درکل خیلیی خوب بود، کیفیت فیلم ها هم خوب بود، دربارهای این کلاسا بیشتر تبلیغ بشه
مرجان ابوترابی نجف آبادی
3 سال پیش
خیلی به کارم اومد و عالی بود. سپاس از شما ممنون اگه آموزشای بیشتری از نقاشیهای این سبکی یعنی به راحتی نقاشی کشیدن رو بذارید. فقط یه موضوع جلسه ۱۶ تکرار جلسه ۱۵ هست. ممنون میشم تصحیح شود.
دانشجوی دوره
3 سال پیش
فیلم های بیشتری بزارید ممنون میشم خیلی خوب بود








