دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
سلوا خشتکاری ثانی
20 روز پیش
aliyeeee
فرهنگ رحیمی نژاد
2 سال پیش
به طور کلی زیاد دوره مناسبی نبود. گرامرها خوب توضیح داده نمیشن و معمولا باید یه ویدیو تو یوتوب ببینم دوباره تا اون گرامر رو متوجه بشم در واقع بیان معلم به قدر کافی خوب نیست. متاسفانه رو قسمت "لزن" هم کار خاصی صورت نمیگیره و خوب پوشش داده نمیشه. یه نکته ای که برام عجیب بود اینه که وقتی دارن از روی متن میخونن اشتباه لپی خوانش زیاده. حالا میگیم پیش میاد گاهی (هر چند خیلی به نظرم تکرارش زیاده به عنوان استاد زبان) ولی نکته عجیبش اینه که اصلا به روی خودشون نمیارن که برگردن و صحیحش رو بخونن و طوری ادامه میدن که انگار اتفاقی نیفتاده. من یه جستجوی ساده کردم و به اعتبار پیشینه معلم در زبان آلمانی که مترجم کتب فلسفی بودن دوره را شروع کردم ولی اصلا به بقیه پیشنهاد نمیشه. با تشکر از مکتب خونه و به امید انتشار نظرم
مجتبی ابراهیمی
2 ماه پیش
ضعیف
امیرعلی روکی
1 سال پیش
استاد این دوره در حد A1 !!!!











