دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 45 دانشجو
محمدنوید جلالیان
7 ماه پیش
باید به این دوره به دید آشنایی اولیه با Golang نگاه کنید، و انتظار بیشتری نداشته باشد. طبیعتا هم در حین دوره نیاز به مطالعه بیشتر هست و هم اینکه بعد از این دوره بایدسراغ دوره های پیشرفته رفت.
حسین ترابی
2 سال پیش
بین دوره های گولنگی که تا این لحظه گذروندم به زبان فارسی دوره کامل تر و مناسب تری بود اما با این حال یکسری مطالب به صورت سطحی اعلام شد
سروش روحانی
5 سال پیش
من از نوع اموزش آقای مسگری فقط یک انتقاد دارم> فرض را بر این بذارید که کسی قبلا حرفه ای با زبان دیگه ای کار نکرده. در نتیجه بهتر بود > 1. اسم اصطلاحات خود زبان گولنگ استفاده می کردید. 2. وقتی که دارید با element ی کار میکنید دقیق اسمش رو بیارید و نگید اینو اینجا ادد می کنیم و اونو اونجا. به غیر از موارد بالا دوره ی خوبی بود به نسبت دوره های آموزشی فارسی که وجود داره.
سعیده مقیمی
5 سال پیش
دوره ی خوبی بود و مفاهیم رو به خوبی منتقل میکرد. ولی دوره های برنامه نویسی باید با پروژه گره بخورن و دانشجو ها همزمان با یادگیری پروژه بزنن که متاسفانه در این کورس فقط یک پروژه ی پایانی وجود داشت که کفایت نمیکرد.
مانی هوشمند
1 سال پیش
تنها خوبی این دوره فارسی بودن زبانش و گرفتن مدرک مکتبخونه و مطرح کردن بحث APIهاست ! ولی نقاط ضعفش تا دلتون بخواد هست ... نبودن تمرین و کوییز و پروژه فصل به فصل ، عدم تمرکز استاد روی موضوعات مطرح شده ، نحوه انتقال بد و بی روح استاد ، بد تنظیم شدن طرح درس و و و ... واقعا دوره خوبی نیست و اگر میخواید یاد بگیرید باید کنارش ویدیو ببینید و رفرنس بخونید ...
علی ابراهیمیان چرمهینی
2 سال پیش
نسبت به دوره های بیرون ای یه ذره بهتره ولی اصلا توضیح نمیده استاد و کاش حداقل کد ها رو خودش تایپ میکرد از رو دستش یاد بگیریم ن اینکه از رو کدی که از قبل نوشته شده رو خوانی کنه











