دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
سعید عسگری
24 روز پیش
با سلام جناب آقای تقی زاده با اشتیاق و دلسوزانه و کاربردی مودب تدریس میکنند
سمر منصورنژاد
10 ماه پیش
باعرض سلام و ادب از این ک این بستر رشد ودانش رو مهیا کردین سپاسگذارم از مدرس این دوره ک با لحن ملایم و حرفه ای این دوره رو در نظرم شیرینتر کرده یک دنیا تشکر می کنم
امیر باقری
7 ماه پیش
دوره خوبه استاد هم از پایه تدریس میکنه و برای کسی که هیچی بلد نیست خوبه ولی یه مشکل اساسی که داره اینه که برای هر مورد که تدریس میشه باید تمرین و کوییز وجود داشته باشه ولی هیچی کوییز و تمرین وجود نداره که فرد بتونه تمرین بکنه از اول تا آخر فقط ویدیو هست فقط یه تمرین وجود داره که اونم در پایان دوره هست!









