دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
احمد حمید
2 روز پیش
عالی
سعید پیره ماکیانی
1 ماه پیش
بسیار عالی
محمد موذن
1 سال پیش
با تشکر دوره از نظر مطالب کامل و مفید بود. کاربردی و عالی. ممنون مکتب خونه
امیر نیکخواه
1 سال پیش
مطالب مفید بود. مباحث شیمی خیلی خوب مطرح شد. مثالها و تمرینای محاسبات شیمی میتونست بیشتر باشه. ولی کلا دوره ی خوبی بود. ضمن تشکر از تیم مکتب خونه، ای کاش مکتبخونه برای این قبیل دوره های تخصصی و صنعتی مدرک صادر میکرد.
محمد فرخچه
13 روز پیش
دوره خوبی بود. سپاس از مهندس سیف سفری نقطه ظعف دوره عدم آموزش حفاری با هوا بود.










