دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 10 دانشجو
سمیرا حیدری
25 روز پیش
خیلی واضح و کامل توضیح میدن ممنون از استاد عزیز
عباس ذاکری
29 روز پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
اموزش خوبی بود.
ناهید رخشانی
4 ماه پیش
برای دوره مقدماتی خوب بود، ولی نیاز به دوره تکمیلی وپیشرفته تر هست.
احسان گندمی
12 روز پیش
به جزئیات خوب پرداخته شده بود
دانشجوی دوره
3 ماه پیش
بسیاری از تکنیک های گفته شده اصولی نیستند و مهمتر از همه دوره بسیار قدیمی میباشد. تقریباً تمامی مطالب تدریس شده برای امروزه کارایی ندارن یا با گذر زمان با تکنیک های خیلی بهتری جایگزین شدن.












