دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 5 دانشجو
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
بد نبود فقط یک دید نسبت به آردونو می دهد سطح آموزشی بالایی نداشت کسی که از برنامه دنویسی چیزی ندونه اصلا از کد هایی که زده میشه سر در نمیاره
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
راستش الان که اینترنت قطع شده این درس هم پیش نمیره نرم افزار آردینو خطای دسترسی به سایت میده پیش نرفتم ببینم داستانش چطوریه
هومن علی جانی علی جانوند
2 ماه پیش
برای یه اشنایی خیلی مختصر بد نیست،مدرس اصلا به تدریس مسلط نیست و از خیلی بخش ها گذری عبور میکنه،من نصفشو بیشتر نتونستم ببینم چون کاربردی نبود.









