دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
مبینا غفوری
9 ماه پیش
واقعا میتونم بگم عالی ترین دوره ای بود که دیدم نمیگم VHDLرو کامل تدریس کردن ولی برای شروع منطق VHDL بهترین گزینه دیدن این دوره هست واقعا لذت بردم و سپاسگزار هستم و از مکتب خونه تقاضا دارم دوره پیشرفتهVHDLرو با ایشونضبط کنند
زهرا خاوری
4 سال پیش
باسلام و خسته نباشید ممنون از دوره خیلی خوبتون تشکر









