دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
مسعود ثرایی
1 سال پیش
عالی ممنون
حمید حسن زاده
2 سال پیش
سلام دوره عالی بوده
مهدی شفیعی
1 سال پیش
خیلیخوب
مصطفی بیگدلی
5 سال پیش
ضمن تشکر از شما چون ایشان در رشته کنترل در کشور یکی از اساتید بنام هستندحیف است از کلاس های درس ایشان فقط همین یک کلاس در اینجا باشد
امیر نظری
3 سال پیش
بهتره اسم این دوره رو بگذارید اخلاق پژوهش، و نه اخلاق مهندسی. دوره بدی نیست، خیلی خلاصه و کوتاه اشاراتی به راو و روش درست پژوهش شده









