دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 10 دانشجو
رضا قلی پور
7 ماه پیش
عالی و کاربردی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
با تشکر از شما
مجتبی قاسم نژاد مقدم ایلخچی
2 سال پیش
خوب بود ولی خیلی سطحی و گذرا بود.
سهیل باصحت
3 سال پیش
بسیار ابتدایی ! اگر با اکسل اشنایی کمی دارید مناسب است در غیر اینصورت وقت تلف کردن است. هیچ ارتباط موضوعی جدی هم با مارکتینگ ندارد یعنی بر خلاف ادعایی که شده قرار نیست به شما بینش جدیدی در خصوص مارکتینگ بدهد.










