دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 25 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
فکر میکنم بهتر سرتیتر جلسه نهم تغییر کنه چون در واقع فقط دقایق پایانی جلسه به موضوع تیتر اختصاص داده میشه.
یعقوب پرورش
1 سال پیش
سلام خوبی سلامتی خسته نباشی اینجانب آقای یعقوب پرورش برنامه مکتب خونه ازنظر من خیلی خوبه عالیه
یعقوب پرورش
1 سال پیش
سلام خوبی سلامتی خسته نباشی اینجانب آقای یعقوب پرورش فرزند اسا دوره مکتب خوانی خیلی خوب است عالیه
علی گیوری
2 سال پیش
لطفا از استاد کدکنی جلسات بیشتری بزارید
مهرداد بادامچی
2 سال پیش
ازتون ممنونم بابت این مجموعه کلاس
قاسم دربین
5 سال پیش
بسیار عالی و مفید بود ... واقعا استفاده بسیار خوبی کردم از این جلسات ... اگه ممکن هست جلسات بیشتری قرار بدید از استاد شفیقی کدکنی









