دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
دوره خوبیه
امیر محمد جمالی نژاد
1 سال پیش
دوره خیلی خوب و کاربردی بود و من چندتا پروژه داشتم که تونستم با این دوره به راحتی انجامش بدم
دانشجوی دوره
2 سال پیش
دوره خیلی خوبیه پیشنهاد میشه ثبت نام کنید ... ارزششو داره
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
دوره خوب و مفیدی بود، استاد تسلط نسبتا خوبی رو مطالب داشت، اگه مسایل ارتعاشاتی هم حل میشد بهتر بود.
محمدعلی شمس نژاد
2 سال پیش
امیدوارم چند مثال صنعتی اضافه کنید به عنوان مباحث تکمیلی












