دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
دانشجوی دوره
21 روز پیش
در کل اینطور گفته شده بود که بده هوش مصنوعی کد بزنه برات
سعید نظری
3 ماه پیش
خیلی خیلی خلاصه بود. درضمن بنظرم عملکرد دیپ سیک خیلی بهتر از چت جی پی تی هست.با تجربه نوشتن چند ده برنامه عملی عرض می کنم. با این حال این دوره برای آشنایی خوبه. باتشکر
ریحانه اکبری
4 ماه پیش
خیلی خلاصه بود گفته نشد که چقد میشه سود کرد و چقدر ضرر چقد پول وارد کنیم و ....
بابك نوروزي
2 ماه پیش
با تشکر از استاد خدارحمی دوره بسیار کلی گویی بود و بنظر من جا داشت خیلی بیشتر و با مثال های بیشتری دوره کارامدتری تولید کرد. حتی استفاده از اندیکاتور هم بحث خوبی می شد اگه در دوره گنجانده میشد در حالی که در سر فصل اشاره شده بود اما در واقع اشاده ای هم بهش نشد. خوب بود اما جای کار زیاد داره. ممنون از مکتبخونه
امیر شاه محمدی
20 روز پیش
خیلی مبتدی بود حتی یک پرامپت اصولی که نش هوش مصنوعی تعریف کنه هم ارائه نداد.

