دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 22 دانشجو
مرضیه کریمی بهبهانی
11 روز پیش
دوره خوبیه.پیشنهاد می کنم در این دوره ثبت نام کنید. فصول اولش شاید کمی حالت تئوری داشته باشه ولی بعدا وارد مباحث فنی تر میشه. لازم به ذکر هستش که نیازه پایتون بلد باشین
هادی عرفان نیا
20 روز پیش
goood
سیده زهرا موسوی لو
7 ماه پیش
دوره عالی و استاد فوق العاده مسلط. من افتخار همکاری با استاد رو داشتم ایشون سر کار هم بسیار مسلط و با اخلاق هستند. سپاس فراوان بابت ارائه این دوره بی نظیر.
امین صادقی
8 ماه پیش
واقعا تا حالا فیشینگ و حملات ای پی تی رو اینجوری درک نکرده بودم، ممنون
پارسا کیانی
8 ماه پیش
عالی
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
این دوره رو پیشنهاد میدم برای درک هئش مصنوعی و کارکردش در امنیت، با تشکر از سایت مکتب خونه









