دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
پریا کریمی
2 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
10 روز پیش
این دوره بقدری زیبا بود که من احساس کردم از کلاس اول که آب رو میخاستم یاد بگیرم باید این نوع خط یاد میگرفتم .عالی بود .ای کاش در مدارس این مربی ها جای بهتری داشته باشند و این دوره جز کتاب های الزامی مدارس شود .ممنون از استاد خوبمون 🙏
مرضیه عظیمی
1 ماه پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
جذاب
بهنام آبادیان
6 ماه پیش
عالی
پیمان کریمی
8 ماه پیش
عالی










