دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 53 دانشجو
فرزانه اکرمی راد
4 روز پیش
دوره ی آموزشی زیاد دیدم! این دوره یکی از بهترین دوره هایی بود که واقعا ازش لذت بردم و یاد گرفتم.
اشکان حسینی
6 روز پیش
بسیار عالی
نیما الله یار
10 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
13 روز پیش
خوب بود
سمیه مهری
14 روز پیش
دوره ی خوب با نکات و تکنیک های جالب و کاربردی میباشد
فاطمه قرهی قهی
16 روز پیش
دوره کاربردی هست.


