دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
دانشجوی دوره
13 روز پیش
کاش چگونگی خروجی گیری پترن از نرم افزار hfss هم میگفتید ولی در کل، دوره کاملی بود👌
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
دوره در عین کوتاه بودن ،خیلی جامع و مفید و کاربردی. تقریبا میشه گفت 80 درصد مطالب آرایه فازی ارائه شده
نازنین السادات موسوی
1 ماه پیش
عالی. به خصوص فصل اول که خیلی کامل و جامع بود
شیدا قربانی
2 ماه پیش
بسیار کاربردی بخصوص برای بچه های ارشد مخابرات .
یاسین علی پور
2 ماه پیش
من فکر کردم صرفا آموزش نرم افزار باشه، ولی خیلی جالب اینه که مفاهیم آرایه فازی رو هم توضیح میدن . فقط یکم سرعتشون بالاست :)


