دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 16 دانشجو
نوید صادقی
2 سال پیش
این جلسه از نظر مهندسی نرمافزار یه جلسه الماسه :)
مهدی اقبال احمدی
2 سال پیش
با سپاس فراوان از دکتر خسروی و همچنین تیم مکتبخونه آیا امکانش هست که لطف کنید و در توضیحات هر دوره قید کنید که تدریس مربوط به چه زمانی هست؟ (سال تحصیلی و ترم) تشکر
وحید خدامرادی
3 سال پیش
با سپاس فراوان خدمت دکتر خسروی و همپنین عوامل سایت برای تهیه این دوره آموزشی بسیار عالی. آیا امکان تهیه اسلایدها و کدهای درس مقدور هست؟
یحیی پورسلطانی
2 سال پیش
دکتر خسروی به معنای واقعی کلمه استادی هستن که هم سواد بالایی دارن و هم دانش فنی خیلی بالایی دارن. کلاس مهندسی اینترنت ایشون سرشار از انتقال تجربه های فنی هست که ممکنه تو شرکت ها باهاش مواجه بشید. دیدن این دوره را به همه توصیه می کنم. دوره، بر محور مثال های عملی می چرخه و به شما سرخط داده میشه. بهتر هست که بعد از کلاس (یا در حین دیدن فیلم) خودتون هم کدها رو بنویسید و خیلی خوب یادداشت بردارید. از دور از این استاد ارجمند ممنونم و اعتماد به نفس و شروع کارهای حرفه ای ام را مدیون ایشونم.
دانشجوی دوره
5 سال پیش
I really appreciate Prof Khosravi for such comprehensive lectures
دانشجوی دوره
1 سال پیش
چطور میشه کدهایی رو که استاد حین درس استفاده میکنند رو در اختیار داشت؟ ایشان حین درس اشاره میکنند کد ها رو در اختیارخواهند گذاشت. ممنونم










