دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 26 دانشجو
دانشجوی دوره
15 روز پیش
خیلی عالی و روان
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
سپاس زهره جان،مطالب دوره بسیار عالی و کاربردی بود❤️🌹🌹🌹
زهره ستوده
2 ماه پیش
به زبان بسیار ساده و قابل فهم برای تمام افراد توضیح داده شده و واقعا خدمت بزرگی به جامعه فرهنگ و هنر ایران زمین هست برای افزایش سواد موسیقی جامعه .د
حسین اکبری
5 ماه پیش
عالی بود، من خیلی دوست داشتم. به زبان ساده توضیح داده شد و البته لازمهی یادگیری دستگاهها تمرین بسیار زیاد هست.
الناز عبدالرحیمی نیاری
5 ماه پیش
میخواستم نظرم رو آخر دوره بزارم.منتها تو این یک روزی که دوره رو شروع کردم و آواز اصفهان و دستگاه همایون و تصنیف های زیبایی که فرمودین رو دانلود کردم؛ اونقدر وارد دنیای زیبایی شدم و نه تنها خوب یاد گرفتمش بلکه لذت هم بردم؛ دلم نیومد صبر کنم برای نظر دادن.مرسی کلی🩷
دانشجوی دوره
20 روز پیش
بسیار خوب


