دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
دانشجوی دوره
1 سال پیش
موفق باشید از اینکه این فرصت را فراهم کردید که از تجربه شما استفاده کنیم بسیار بسیار ممنونم.
دانشجوی دوره
3 سال پیش
کیفیت صدا و تصویر واقعا فاجعست. مهندس خانگلدی عزیز دیتای خیلیخوبی به اشتراک گذاشتن ولی متاسفانه بخاطر عدم وضوح صدا قسمت زیادی ازش قابل فهم نیست. با این وجود حداقل برای من کاربردی و ارزشمند بود. در کل اگر در ابتدای راه برنامه نویسی هستید یا میخواین تجربه یه برنامه نویس حرفهای رو از زبون خودشون بشنوید مطمئنا با دیدن وبینار ضرر نمیکنید.
دانشجوی دوره
4 سال پیش
اطلاعات خوبی رو در اختیار گذاشتن. قسمت پرسش و پاسخ به دلیل کیفیت صدا بازدهی کمتری داشت اما اون هم مثل قسمت اول مفید بود. سپاسگذار
زینب ایزدی
1 سال پیش
دوره خوبیه ولی مشکل اینه که کیفیت صدا اصلا خوب نیست و خیلی متوجه چیزی که استاد میگن نمیشی.اگر وبینار رو خود استاد ضبط میکردند خیلی خوب میشد و میشد از مطالب استفاده کرد
دانشجوی دوره
2 سال پیش
کیفیت صدا افتضاح بود
محمد داننده فرد
1 سال پیش
حرف های مفید | کیفیت صدای افتضاح | گوش خراش بود و به زحمت تا تهش رو دیدم.








