دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 16 دانشجو
حسین بهجو
12 روز پیش
با سپاس . دیدگاه و بینش خوب و درستی نسبت به آموزش زبان به من داد.
زهره مرتضوی
24 روز پیش
شجاعتتون ستودنی
مهدی واحدی
11 روز پیش
سلام و عرض ادب . با تشکر از استاد محترم آقای قاسمی ..اینمحتوای آموزشی در کل مفید می باشد ولیبه نظرم کاملا محتوای منسجم و بدون پایانی می باشد کاش در ابتدای دورهقسمت بندی می کردید تا ادامه دار باشد وسرفصل های دوره نیزبا عنوان آموزشیمنطبق باشد
حجت دهقانی
23 روز پیش
می توان به عنوان مقدمه ای برای تصمیم در خصوص انتخاب نحوه و مسیر یادگیری زبان در نظر گرفت
علیرضا حاتمی تاجیک
25 روز پیش
دوره ی قابل تاملی بود اما یه چیز مهمی که نقشه راه برای شروع کم داشت و چیزی های پایه که براساس تجربه بشه باهاش شروع کرد گفته میشد دوره عالییییییییی تری میشد
مهدی بنی حاتم
13 روز پیش
دوره به شدت ناقص و کلی



