دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
دانشجوی دوره
1 سال پیش
با سلام و روزبخیر،من دوره آمار توصیفی با اکسل شرکت کردم که رضایت کامل داشتم، بسیار مفید و عالی بود با سپاس
محمد منظری
28 روز پیش
خوب
سیدعلی درافشان
29 روز پیش
عالی
اکرم عیوضی نژاد
2 ماه پیش
مناسب دانشجویانی هست که امار را به صورت تئوری بدانند اگر پیش زمینه در مورد آمار داشته باشید به دردتون میخوره










