امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 20 امتیاز
8نظر8 روز پیش
عالی تدریس کردن
پویا استاد علی عسکری
8 روز پیش
دوره خوبیه حل مسال های متعدد به کیفیت یادگیری کمک زیادی میکنه
دانشجوی دوره
15 روز پیش
بهترین دوره استاتبک
آرتین ابراهیمی
1 ماه پیش
عالی بود عالیییییییییییییی
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
در یک کلمه عالی و ارزشمند. مختصر با مثالهای عالی . بسیار خوب توضیح میدهند و قابل فهم.
محسن سلیمی بنی
3 ماه پیش
دوره واقعا عالی هست . و به نسبت دوره های دیگه مکتب خونه 2 تا ویژگی داره 1. تایمش خیلی معقول هست و وقت زیادی نمیگیره 2. با این که تایمش به نسبت زیاد نیست مطالب بسیار خوب و روان و قابل فهم گفته شده و تعداد خوبی مثال سر کلاس حل شده.
امیر محمد قلاوند
2 سال پیش
مختصر و مفید واقعا ارزش خرید رو داره
علی رجبی
1 سال پیش
جواب تمرین ها داده نشده ، زاویه و اعداد خیلی غیر رندن ، اصلا نیازی به همچین زاویه هایغیر کاربدی نبود
محمد امین رضازاده عسگری








