امتیاز و نظرات کاربران
3.8
از مجموع 9 امتیاز
7نظر3 روز پیش
تشکر
سعید طاعتی رودبارکی
9 ماه پیش
مفید بود
احمد رضایی
22 روز پیش
دوره خلاصه و خوبی بود
عرفان رضامند
2 ماه پیش
ساده و مختصر، برای گرفتن یه دید خیلی کلی خوبه.
آرمین آقابراری
6 ماه پیش
با تشکر دوره در مقایسه با عنوانش خیلی خلاصه بود
علی اخگرپیرغیبی
3 ماه پیش
محتوای ضعیف- تدرس بدون انرژی و خلاقیت
الهه پژند
4 ماه پیش
دوره بیشتر حالت یه گپ خودمونی داشت و واقعا اطلاعات کاربردی آموزش نداد و صرفا برای پر کردن یه تایم نیم ساعته مناسبه
محمد جعفر رحیمی









