امتیاز و نظرات کاربران
3.7
از مجموع 6 امتیاز
4نظر10 ماه پیش
دوره واقعا عالی بود. حتما حتما پیشنهاد میشه. ممنون از استاد بابت توضیحات کاملشون
سعید کیوانی
1 سال پیش
خوب بود
جعفر محمدی
3 روز پیش
درسنامه مشخص وجود ندارد و پاورپوینت ارایه شده ضعیف است
سجاد یحیائی سمنان
3 ماه پیش
از لحاظ بار محتوا بد نیستولی کیفیت صدا واقعاً افتضاحه افتضاحمثال کم بکار برده شدهخیلی سطحی توضیح دادن ولی بااین همه درحد کار راانداختنه ن بیشتر اونم ن هر کاری ینی فک نکن این دوره رو دیدی فردا میری میشینی خونتو یا ماشینتون رو میتونید برید بفرستید ن ازاین خبرا نی درحد اینه ک اگر ب عمرت قرارداد املاکی ندیدی بفهمی چ خبره همین
محمد حسن یزدانی





