آموزش بازیابی، پردازش و مصورسازی داده‌ها با پایتون

در دوره پروژه‌محور "Capstone: Retrieving, Processing, and Visualizing Data with Python"، دانشجویان مجموعه‌ای از برنامه‌ها را برای بازیابی، پردازش و مصورسازی داده‌ها با استفاده از پایتون توسعه خواهند داد. این تجربه عملی، عناصر اصلی آموخته‌شده ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

استفاده از کاراکترها و رشته‌های یونیکد

درک اصول ساخت یک موتور جستجو

انتخاب و پردازش داده‌های موردنظر

ایجاد مصورسازی داده‌های ایمیل

محتوای دوره

7 فصل 23 جلسه 3 ساعت ویدیو
خوش آمدید به پروژه نهایی
ساخت یک موتور جستجو
بررسی منابع داده (پروژه)
خزیدن و مدل‌سازی داده‌های ایمیل
دسترسی به منابع داده جدید (پروژه)
مصورسازی داده‌های ایمیل
مصورسازی منابع داده جدید (پروژه)

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دوره پروژه‌محور "Capstone: Retrieving, Processing, and Visualizing Data with Python"، دانشجویان مجموعه‌ای از برنامه‌ها را برای بازیابی، پردازش و مصورسازی داده‌ها با استفاده از پایتون توسعه خواهند داد. این تجربه عملی، عناصر اصلی آموخته‌شده در طول تخصص را به هم پیوند می‌دهد و فرصتی جامع برای دانشجویان فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را در سناریوهای واقعی به کار بگیرند.

در ابتدا، دانشجویان به مصورسازی‌های هدایت‌شده خواهند پرداخت که آن‌ها را با فناوری‌ها و تکنیک‌های لازم آشنا می‌کند. این پروژه‌های اولیه به‌عنوان پایه‌ای برای کسب تجربه عملی عمل می‌کنند و سپس دانشجویان پروژه‌های اختصاصی خود را آغاز خواهند کرد که در آن به مصورسازی داده‌هایی که در اختیار دارند یا می‌توانند پیدا کنند، می‌پردازند.

این دوره بر اساس مفاهیم کلیدی فصل‌های ۱۵ و ۱۶ کتاب "پایتون برای همه" ساخته شده است و یادگیری ساختاریافته و پیوسته‌ای را ارائه می‌دهد که بر دانش قبلی بنا نهاده می‌شود. در پایان این دوره، دانشجویان درک جامعی از پایتون ۳ و کاربردهای آن در دستکاری و مصورسازی داده‌ها خواهند داشت.

این پروژه‌ها خلاقیت، حل مسئله و استقلال را تشویق می‌کنند، زیرا دانشجویان نه‌تنها تکنیک‌های آموزش‌داده‌شده را پیاده‌سازی می‌کنند، بلکه این آزادی را دارند که منابع داده مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با آن‌ها کار کنند. این تجربه غنی به توسعه مهارت‌های عملی منجر می‌شود که در چالش‌های مرتبط با داده در آینده کاربرد خواهند داشت.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Charles Russell Severance
Charles Russell Severance
5 دوره
17 دانشجو

Charles Russell Severance (که به نام دکتر چاک نیز شناخته می‌شود) استاد بالینی در دانشکده اطلاعات دانشگاه میشیگان است، جایی که دوره‌های مختلفی با محوریت فناوری از جمله برنامه‌نویسی، طراحی پایگاه داده و توسعه وب تدریس می‌کند. چاک چندین کتاب نوشته است، از جمله استفاده از Google App Engine و پایتون برای همه. زمینه تحقیقاتی او در حوزه ساخت سیستم‌های مدیریت یادگیری مانند Sakai، Moodle، Blackboard، ANGEL و دیگر سیستم‌ها است. او معمار ارشد پروژه Sakai بود، یک سیستم مدیریت یادگیری که در حدود 300 مدرسه در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و کتابی به نام Sakai: Free as in Freedom نوشته است که تجربیات او به عنوان یکی از رهبران این پروژه را توصیف می‌کند.

در اواسط دهه 1990، او مجری برنامه Internet

 

بود، یک تاک شو تلویزیونی ملی درباره اینترنت که برای چندین سال در سیستم کابلی TCI پخش می‌شد. او مدت زیادی ستون‌نویس مجله IEEE Computer بود و ستونی ماهانه به نام "گفتگوهای محاسباتی" می‌نوشت که شامل مصاحبه‌های ویدئویی با رهبران و نوآوران مشهور حوزه فناوری بود.

 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Charles Russell Severance

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.