دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
احسان حسینخانی
1 ماه پیش
سلام و عرض ادب خدمت تمام هنر جویان عزیز من که از این دوره راضی بودم.
ابراهیم قبادی هنیزی
10 ماه پیش
با سلام خدمت استاد ارجمند جناب صمدی. لطفا درباره ساز نی کمی توضیح دهید.نت خوانی و چگونگی صدای غیث.متشکرم
کاربر سیصد و پنجاه و چهار
1 سال پیش
سپاس از توضیحات جامع استاد
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار عالی
محبوبه عزیزی
1 سال پیش
من از این دوره بسیار راضی بودم، بسیار کاربردی بود
داريوش علامتي
17 روز پیش
عالی










