×
ribbon

آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان

امروزه در شرایطی که هریک از ما در طول شبانه‌روز مشغول انجام فعالیت‌های گوناگونی هستیم و برای رسیدگی به هریک از این فعالیت‌ها و توانایی مدیریت منظم آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمدی هستیم، اصلی‌ترین ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
4.1 (10 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 5 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی چه پیش‌نیازهایی وجود دارد؟

این دوره به‌نحوی تهیه شده است که همه افراد بتوانند در جریان موضوعات مطرح شده و مباحث دوره قرار بگیرند و از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. به‌این‌ترتیب این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیاز به خصوصی نخواهد داشت.

سرفصل‌های دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی و مدیریت زمان

مقدمه

در این فصل با مبانی برنامه‌ریزی و مقدمات آن آشنا خواهید شد.

  معرفی دوره
"15:46  
  افسانه‌های برنامه‌ریزی
"18:59  
  دزدهای زمان
"07:56  
  GTDمقدمه‌ای بر روش
"15:13  
  کوییز مقدمه
 100%    
"05:00  
روش GTD

در این فصل با GTD و روش استفاده آن آشنا خواهید شد.

  بخش اول پیاده‌سازی GTD
"25:40  
  بخش دوم پیاده‌سازی GTD
"29:09  
  آموزش کار با نرم‌افزار Microsoft To Do
"27:59  
  آموزش کار با نرم‌افزار Google Calendar
"07:41  
  کوییز روش GTD
 20%    
"05:00  
  پروژه اول (الزامی)
 80%    
"120:00  
ابزارهای برنامه‌ریزی

در این فصل با انواع ابزارهای کمکی برای برنامه‌ریزی آشنا خواهیم شد.

  نکات تکمیلی بخش اول
"21:24  
  نکات تکمیلی بخش دوم
"23:13  
  نکات جدید
"23:50  
  پیاده‌سازی یک نمونه
"04:34  
  کوییز ابزارهای برنامه‌ریزی
 100%    
"05:00  
نکات تکمیلی

در این فصل نکات تکمیلی در مورد برنامه‌ریزی، حفظ انگیزه و برکت زمان آشنا خواهید شد.

  مهارت نه گفتن
"09:10  
  نکات جدید و تکمیلی
"14:13  
  نکات برکات زمان
"14:19  
  حفظ انگیزه
"08:17  
  کوییز نهایی
 7.7%    
"05:00  
  پروژه نهایی (الزامی)
 92.3%    
"180:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

امروزه در شرایطی که هریک از ما در طول شبانه‌روز مشغول انجام فعالیت‌های گوناگونی هستیم و برای رسیدگی به هریک از این فعالیت‌ها و توانایی مدیریت منظم آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارآمدی هستیم، اصلی‌ترین نیازمندی‌مان در این راه یادگیری مهارت برنامه‌ریزی است. مهارت برنامه‌ریزی این امکان را برای هریک از ما فراهم می‌کند که از زمان استفاده بهتری داشته باشیم و بتوانیم فعالیت‌هایمان را به طور ساماندهی شده و هدفمند پیش ببریم. داشتن مهارت برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کند برنامه‌هایی که بسیار زمان‌بر و آشفته به نظر می‌رسند را در زمانی کوتاه‌تر و بدون آشفتگی به سرانجام برسانیم.

دوره جامع برنامه‌ریزی به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا به‌سادگی بتوانند برای پیچیده‌ترین و نا‌منظم‌ترین شرایط بهترین راه‌حل و راهکار را تهیه کنند و به‌این‌ترتیب بتوانند بهترین شرایط را برای خود به وجود بیاورند. در دوره جامع برنامه‌ریزی به همه مباحثی که برای انجام یک برنامه‌ریزی کامل موردنیاز افراد است پرداخته می‌شود و با استفاده از این دوره است که شرکت‌کنندگان می‌توانند بر همه مباحثی که در راه یادگیری برنامه‌ریزی مورد نیازشان است مسلط شوند.

در این دوره با شرکت‌کنندگان با تکنیک مدیریت زمان جی تی دی آشنا می‌شوند. در واقع تکنیک مدیریت زمان GTD از یک کتاب سرچشمه می‌گیرد که توسط یک نویسنده به نام دیوید آلن به چاپ و نشر رسیده است. GTD در واقع سرواژه‌های عبارت Getting Thing Done است

هدف از برگزاری دوره جامع برنامه‌ریزی چیست؟

هدف از برگزاری این دوره آموزش همه جوانب برنامه‌ریزی به شرکت‌کنندگان است تا با استفاده از این مهارت بتوانند با زمان‌بندی مناسب و ایجاد شرایطی بهتر به انجام فعالیت‌های روزمره و دستیابی به اهداف خود بپردازند.

دوره آموزش جامع برنامه‌ریزی برای چه کسانی مناسب است؟

مباحث این دوره به نحوی برنامه‌ریزی و تهیه شده است که برای همه افرادی که تمایل به یادگیری موضوعات مربوط به برنامه‌ریزی دارند مناسب و کاربردی خواهد بود. افرادی که نیاز دارند از زمان خود استفاده بهتری داشته باشند و افرادی که می‌خواهند به همه فعالیت‌های خودسر و سامان بدهند اصلی‌ترین مخاطبان این دوره هستند.

علاوه بر این افراد، این دوره برای کسانی طراحی شده است که زمان کم و کارهای بسیار دارند و برای انجام این فعالیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق هستند.

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher شایان خسروی‌نژاد

شایان خسروی نژاد دانشجوی کارشناسی دانشگاه‌ خوارزمی است‌. ایشان در زمینه «فن بیان» بصورت تخصصی فعالیت می‌کنند و  سابقه برگزاری بیش از ده‌ها ساعت وبینار در این زمینه داشته و با بیش از صد هنرجو در این زمینه کار می‌کنند؛ همچنین موضوعات دیگری هم از قبیل تدریس برنامه‌ریزی به روش GTD، ساخت ریزعادت‌های حرفه‌ای در کارنامه حرفه‌ای ایشان دیده می‌شود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
متین شاهمرادی 1402-09-28
عالی بود
رزا زاهدی مقدم 1402-07-27
عالی
سهیل قهرمانی 1401-05-03
ای کسانی که دوره مدیریت و برنامه ریزی زندگی رو دیدید و لذت بردید . حتما حتما حتما حتما این دوره رو ببینید. تقریبا میشه گفت بهترین دوره ی gtd موجود در ایران بود . برای اولین بار خیلی از سوالاتم بر طرف شد. پاسخدهی در پشتیبانی دوره خارق العاده است ! امتحان کنید خودتون!!! من هر سوالی داشتم سریع جواب میدادند. ******** این دوره با تمام آموزش های مدیریت زمان توی زندگیتون فرق داره! gtd زندگی شما و عمر شما رو بهتر میکنه
محمد فرهمندنیا 1402-01-16
در کل دوره خوبیه، ولی نمیدونم چرا مدرس خیلی اصرار به ارائه باورهای مذهبی خودشون داشتند که چندان به دوره مربوط نمیشد.
واحد حسابداری 1402-07-01
روش gtd رو خوب توضیح دادن اما برای من بخش های بعدی که فقط حالت انگیزشی به خودش گرفته بود چندان مفید نبود و نگاه نکردم. آموزش ماکروسافت todo و پیاده سازی روش gtd روی این اپلیکیشن خوب بود.
مهران یداللهی 1401-11-11
با سلام و عرض تشکر از آقای خسروی نژاد عزیر ، من این دوره رو خریداری کردم برای یادگیری دقیق و کامل و کاربردی روش GTD که متاسفانه تو این دوره جای خیلی بیشتری برای آموزشش داشت و میشد بجای اینکه یکسری بحث هایی که اصلا ربطی به موضوع اصلی نداشت ( مثل نظرات شخصی و مذهبی ) ، بیشتر روی تمرینات تمرکز میگردید. امیدوارم این دوره آپدیت بشه ولی بهرحال ممنونم
علی اکبر کاظمی 1401-05-01
خیلی آب و تاب میدن و اینطور به نظر میرسه زیادی به خودشون مطمئنن!

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو - 5 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام