امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 81 امتیاز
24نظر1 روز پیش
عالی
محمد مقدس
1 روز پیش
عالی
مطهره صارم بافنده
2 روز پیش
عالییییییییییییییییییییییییییییی
بنیامین رضائی بهمند
9 روز پیش
awli
ارشیا عبادی
12 روز پیش
برای شروع خوبه
سید مستعان دریاباری
12 روز پیش
الحمدالله دوره خوبی بود خصوصا برای کسانی مثل من که از قبل هیچ تجربه کار با این نرم افزار نداشتن پربار و آموزنده بود
بهروز صالح پور
13 روز پیش
کامل، جامع و بیان مدرس بسیار شیوا
کورش سرحدی
13 روز پیش
آموزش کاربردی و روان
امیرحسین قرقچیان
14 روز پیش
خیلی مفید بود
دانشجوی دوره
14 روز پیش
عالی
علی برجوئی فر
19 روز پیش
تدریس از صفر تا صد به طور کاملا شیوا و روان هست. فقط کاش پروژه یا تمرین بیشتری داشت. میشه گفت اتوکد مبتدی تا متوسط رو تدریس کردن.
طلا ناصح امیری
1 ماه پیش
کیفیت خوبه و اموزش بسیار عالی تشکر از استاد شمشیری و تیم خوب مکتبخونه
امیررضا شاعرپور
2 ماه پیش
بسیار روان و عالی
علی عشقی
4 ماه پیش
سلام. دوره بسیار جامع و کاملی بود. بسیار لذت بردم. تدریس بسیار حرفه ای بود و توضیحات بسیار دقیق بود. تمارین بسیار خوب و کاربردی حل شد. با تشکر از استاد دوره.
مهدی پورشمسی
4 ماه پیش
یک دوره بی نظیر در زمینه اتوکد بود. جز این هم از مهندس شمشیری انتظار نداشتم. استاد درجه یک و دوست داشتنی
دانشجوی دوره









