×
ribbon

آموزش رایگان ادیت عکس برای اینستاگرام با canva

یکی از مهمترین گام‌ها برای شروع تولید محتوا و کسب‌وکار در اینستاگرام، توانایی ادیت و ویرایش عکس و ویدئو‌های متناسب با محتوای ما، است. در دوره آموزش رایگان ادیت عکس با canva، نرم‌افزاری را به ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
حامد اصفهانی
حامد اصفهانی
2.2 (10 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  26 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان ادیت عکس برای اینستاگرام با canva

فصل اول
  درباره‌ی استاد
"13:50  
  معرفی سایت
"07:02  
  معرفی برنامه کانوا
"13:17  
  گزینه ها
"07:31  
  تنظیم اندازه فونت و عکس‌ها
"02:13  
فصل دوم
  گزینه آندو و رندو
"07:24  
  تمپلیت مخلوط
"04:18  
  بخش بندی عکس‌ها
"06:30  
  بخش بندی عکس‌ها 2
"03:07  
  تنظیمات عکس
"07:23  
  ترکیب عکسی
"06:40  
  ترکیبی از تکنیک‌ها
"08:42  
  کپی استایل
"02:36  
  طراحی پست
"04:45  
  تکنیک فیلترها
"02:15  
  ایجاد تغییرات کوچک
"03:26  
فصل سوم
  استوری اینستاگرام
"05:42  
  سیو کردن
"07:54  
  پست اینستاگرام
"09:51  
  بررسی عکس ادیت شده
"11:50  
  ری سایز کردن
"04:10  
  مرتب کردن فایل‌ها
"02:19  
  تکنیک‌ها
"15:00  
  فضای ذخیره سازی مگا
"07:20  
  تنظیم سوژه روی بک‌گراند
"05:35  
  آموزش کانوا روی سیستم
"05:35  

درباره دوره

یکی از مهمترین گام‌ها برای شروع تولید محتوا و کسب‌وکار در اینستاگرام، توانایی ادیت و ویرایش عکس و ویدئو‌های متناسب با محتوای ما، است. در دوره آموزش رایگان ادیت عکس با canva، نرم‌افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به راحتی عکس‌های مورد نظر خود را ویرایش کرده و محتوای تصویری مناسبی تولید نمایید. 


شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، رفته‌رفته بین ما محبوبیت زیادی پیدا کرده و اکنون به‌عنوان بستری مهم، برای درآمدزایی اشخاص و یا کسب‌وکارها تبدیل شده ‌است. موفقیت و محبوبیت در فضای مجازی و اینستاگرام به تولید محتوایی خلاقانه و حرفه‌ای بستگی دارد. 

انواع محتواهای مختلفی برای جلب توجه و رضایت دنبال‌کنندگان وجود دارد. یکی از مهمترین و پرکاربردترین نوع محتوا که معمولا همراه با محتوای متنی و یا به‌صورت مستقل به‌کار می‌رود، محتوای تصویری و عکس است. 

عکس‌ها در تولید محتوا، ویترین یک کار محسوب شده و به همان اندازه که توانایی جلب مخاطب را دارند، اگر به درستی ساخته و پرداخته نشوند می‌توانند باعث دفع مخاطب شوند. 

کانوا، نرم‌افزاری پرکاربرد در حوزه ادیت و ویرایش عکس و ویدئو است که به‌علت کاربرد آسان و گسترده‌ای که دارد، در حال تبدیل ‌شدن به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها در این حوزه، در کنار فتوشاپ و افترافکت است.

تولید محتوا در این دوران، به رقابتی تنگاتنگ و پیچیده تبدیل شده‌است و برای ماندگاری در مرکز توجه‌ها لازم و ضروری است که همواره محتواهایی خلاقانه و نو پدید آورده و از تکرار پرهیز کنید. نرم‌افزار کانوا، با ایجاد امکان ادیت، ویرایش و قراردهی متن بر روی تصاویر، این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از خلاقیت و براساس محتوای خود، تصاویر منحصربفردی بسازید. 

نرم‌افزار کانوا، امکان ادیت و ویرایش عکس، طراحی پوستر، کارت‌پستال، بنرها و لوگوهای مختلف با استفاده از افکت‌ها و فیلترهای مختلف موجود در خود، را فراهم کرده و این امکان را به شما می‌دهد که از این ‌پس به‌راحتی و در کمترین زمان، تغییرات دلخواه خود را، روی تصاویر موردنظرتان انجام‌داده و محتوای تصویری خود را تولید کنید. 

دوره‌ی آموزش رایگان ادیت عکس با canva، طرز کار و استفاده از این اپلیکیشن را به‌صورتی کاربردی و مختصر به شما آموزش داده و تمامی ترفندهای پنهان در این اپلیکیشن را به شما نشان می‌دهد. توجه داشته‌باشید که این آموزش تنها به نکات کلیدی و خلاقانه‌ی نرم‌افزار به‌صورت خلاصه می‌پردازد. 

این دوره‌ی آموزشی، به‌صورت پروژه‌ محور بوده و در کنار آموزش، تمریناتی را نیز در اختیار هنرجو قرار می‌دهد و با این نحوه‌ی تدریس، در کمترین زمان، مهارتی قابل‌قبول را در هنرجو ایجاد می‌نماید.

 

هدف از دوره‌ی آموزش رایگان canva برای ادیت عکس در اینستاگرام چیست؟

در فرآیند تولید محتوا، بخصوص در اینستاگرام، عکس و تصویر، مهمترین بخش کار و به‌نوعی معرف اصلی محتوای ما است؛ و استفاده از عکس‌های تکراری و یا بی‌مضمون، می‌توانند موجب کم‌ ارزش شدن محتوای ما شوند. 

پس انتخاب عکس بسیار مهم است. برای تولید محتوا لزوما احتیاج نیست که از عکس‌های شخصی و یا کمتر دیده شده استفاده نمایید؛ زمانی شما می‌توانید در تولید محتوای تصویری موفق شده و به حاشیه‌ای امن از نظر تعداد دنبال‌کنندگان برسید که، بتوانید عکسی را، بر اساس محتوای متنی خود ویرایش کرده و یا از نو بسازید. 

دوره‌ی آموزش رایگان ادیت عکس با canva، با هدف ایجاد توانایی ادیت و ویرایش عکس بر اساس محتوا، به شما در این راه کمک کرده و شما را در مسیر موفقیت در حوزه فعالیتتان، یاری می‌کند.

 

دوره‌ی آموزش رایگان canva مناسب چه کسانی است؟

مشاغل مجازی و آنلاین در حال حاضر از پردرآمدترین و مورد توجه‌ترین حوزه‌های کاری در سطح جهان می‌باشد. فروشگاه‌های آنلاین، تولید محتوا گرافیکی، آموزش‌های مجازی و سرگرمی از اصلی‌ترین مشاغل اینترنتی هستند. 

هرکدام از این مشاغل، نیاز به معرفی و ویترینی برای جلب مخاطب و دنبال‌کننده و همچنین تبلیغات دارند. ساخت این معرفی‌ نامه و یا تبلیغ، با کانوا امکان ‌پذیر بوده و بسیار سریع و آسان خواهدبود. 

جوانان بیشتر از سایر سنین، از بیکاری متضرر بوده و بیشترین وقت را با تکنولوژی و در اینترنت می‌گذرانند. فراگیری مهارت ادیت عکس با  استفاده از انواع نرم افزارها موجب ایجاد مشاغلی برای این دسته از افراد خواهد شد، و آن‌ها می‌توانند با بهره گیری از آموزش آنلاین نرم افزارهای گرافیکی به کسب درآمد برسند و با تبدیل این فرصت‌های آموزشی شغل و حرفه‌ای را برای خودشان ایجاد کنند. آموزش نرم افزار کانوا، یکی از گرینه‌های پیش‌روست که کار شما را برای شروع هموارتر و آسان‌تر می‌کند.

دوره‌ی آموزش ادیت عکس با canva، علاوه‌بر اینکه ویرایش فایل‌های تصویری مورد استفاده درتولید‌ محتوا را به‌شما آموزش می‌دهد، مهارتی ویژه محسوب شده و می‌تواند ایجادکننده فرصت‌های شغلی مناسب دیگری نیز برای شما باشد. 

 

بعد از فراگیری آموزش ادیت عکس با canva چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

دوره‌ی آموزش رایگان ادیت عکس با canva، در آموزشی کوتاه اما باکیفیت و مختصر و مفید، ویرایش و انجام تغییرات بر روی فایل‌های تصویری را یاد داده‌است.

با گذراندن این دوره و انجام تمرین در کنار آن، می‌توانید در امر ادیت و ویرایش تصاویر برای اینستاگرام مهارت‌های لازم را کسب کرده و این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از این مهارت برای گسترش مشاغل اینترنتی استفاده نمایید.

دوره‌ی آموزش رایگان canva، همچنین این بستر را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از نرم افزار canva برای تولید محتوای شخصی خود در اینستاگرام استفاده و کسب‌وکارتان را، با سرمایه‌گذاری بر توانایی‌های خود، راه‌اندازی کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher حامد اصفهانی

حامد خالقی اصفهانی ۴ سال مدیریت شرکت رستا آی‌تی تولید موشن‌گرافیک و تبلیغات آنلاین را به عهده داشته است. همچنین به‌عنوان کارآفرین برتر اصفهان سال ۹۷ در برنامه پایش شبکه یک صداوسیما حضور داشته‌ است.

 

 

 

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
زهرا ذوالفقاری 1402-07-24
ممنون
مهدی محمودی 1402-07-13
بنظرم نذارین این دوره ها رو اصلا بهتره. به کلاس سایت نمیخوره. من چند بار تماس تلفنی گرفتم و در مورد یکی دو تا مشکل صحبت کردم. گفتن ما گزینش میکنیم همینطوری کسی رو نمیاریم. ولی خب متاسفانه بعضی وقتا از دست در میره دیگه. بعد اون دوره رو میذارن رایگان.
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.
نرجس عابدی نژاد 1400-03-09
بر خلاف ادعای مدرس، بسیار دوره سطح پایینی بود و به نظرم شهروندان دیجیتال دیگه با این الفبا آشنایی دارن.. انتظارم چیز بیشتری بود.
مطهره پیوسته 1400-02-22
سطح دوره متوسط رو به پایین بود. سرعت و لحن گفتار مدرس خیلی پایین بود و همین طور کسل کننده بود. مدرس در ویدیوی اول میگه که نحوه‌ی تهیه‌ی اکانت پریموم در canva رو آموزش میده در صورتی که اصلا اینجوری نبود و هیچ توضیحی در این مورد در ادامه نداد، در صورتی که اکثر آموزش‌هایی که داد مربوط به اکانت پریموم بود.
1402-12-17
چقد کلیپ ها بد ضبط شده اصلا تصویر درست نیست
1400-04-23
سطحش بشدت پایین بود بنظرم فقط وقت تلف کردن هست دیدن فیلم ها دو قسمت آخر هم که مثل هم بود

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  26 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)